BUDAPEST DESIGN HÉT: WAMP AZ IPARMŰVÉSZETI MÚZEUMBAN (Design Marker WAMP in Museum of Applied Arts during Budapest Design Week)

2015. október 06. 08:12 - drkuktart

drkuktart_wampdesignweekbudapest01.jpg

Teljesen váratlan dolog miatt döntöttem úgy, hogy elmegyek a Budapest Design Hét keretében megrendezésre kerülő WAMP-ra. Bár múlt héten teljesen bepörögtem a Budapest Design Hétre, a vasárnapot a pihenésre tartogatam egészen addig, míg az egy héttel korábban az Iparművészeti Múzeumban vásárolt Urban Sidewalker Budapestről készített monokróm képeslapjai miatt bekövetett közösségi oldalon meg nem láttam, a hatalmas budapesti rajzukat és azt is, hogy ő(k) is ott lesz(nek) a WAMP-on. Tudtam, ott lecsaphatok a műre.

drkuktart_wampdesignweekbudapest01a.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest02.jpg

Talán nem titok, hogy imádom Budapestet, csodálatos város, és mindent, ami vele kapcsolatos. Sokáig hiányoltam az olyan igényes képző- és iparművészeti alkotásokat, amelyek középpontjában fővárosunk áll. Ez a tendencia az elmúlt években megváltozni látszik, hiszen egyre többeket ihlet meg ez a fantasztikus város. Szóval, lényeg a lényeg, évek óta nem jártam a WAMP-on, de most újra elzaránokoltam a kivételesen az Iparművészeti Múzeumban megrendezésre kerülő eseményre. Úgy emlékeztem, hogy korábban nagyobb szabású volt a vásár és határozottan nem kellett belépőt sem fizetni, de most emlékeimmel szemben szűkebb körűnek tűnt az esemény és ötszáz forintos beugrót kellett leperkálni a sétáért. Az előbbi nem probléma, nyilván a hely mérete meghatározza a kiállítól számát. Az utóbbit viszont akként hirdették, hogy teljes egészében levásárolható, csak azt felejtették odapöttyinteni, hogy ezer forintos költésenként vásárolható le a belépőből száz forint, így, ha a teljes összeget le szeretted volna vásárolni, minimum ötezer forintos költéssel kellett számolnod. Azért így más a baba fekvése. Nem vagyok fogyasztóvédő, de furcsa módon szeretem és elvárom a teljeskörű tájékoztatást, és ezzel kapcsolatban elveim vannak, függetlenül az érintett összeg nagyságától. Tehát minden felület, ahol a levásárolhatóságot sikerült mellveregetve hirdetni elbírta volna az összeghatárra vonatkozó kitételt is. Persze erről nem a vásáron résztvevők tehetnek. De ennyit az elvekről, és térjünk vissza a belépő levásárolhatóságánál emelkedettebb dolgokhoz, nézzük a vásárt. Rég nem látott ismerős alkotók és olyanok is felbukkantak, akik eddig nem kerültek a látómezőmbe. A most következő képeken azokat mutatom be, akik igazán elnyerték a tetszésemet.

drkuktart_wampdesignweekbudapest04.jpg

A vásár az első emeleten indult, ahova az Odú Design szorgos kezei igazi budoár hangulatot varázsoltak a Budapest Design Hét alkalmából alkotott installációval, központban a lenti Home Sweet Home tárlaton is kiállított Studio Nomad asztalkával (a kiállításokról itt írtam, a honlapjukat pedig itt éred el). Minő szerencse, hogy e körül összpontosult majdnem az összes olyan alkotó, akinek portékáját látni szerettem volna, kezdve egy tavalyi GOUBA-n megismert Lamoppe-vel (aki egyébként a hónap alkotója volt a WAMP-on), folytatva a sort az Urban Sidewalkerrel, a Cucc Papírzsákokkal és a Papetri Paperworks-vel. A vásáron sikeresen elköltöttem egy kisebb vagyont, de nem bánom. Boldog tulajdonosa lettem egy Budapest témájú Cucc Papírzsáknak (honlapjukat itt éred el) és az Urban Sidewalker - a gyűjteményemből még hiányzó, igaz csupán poszter minőségű - Budapest poszterének. Nem vitás, ez utóbbi a falamon fog landolni. 

drkuktart_wampdesignweekbudapest03.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest05.jpg

Lamoppe-től (honlapjukat itt éred el) a rénszarvast ábrázoló fekete-fehér párnahuzatot néztem ki, amit egy házaspár sajnos pont az orrom elől vásárolt meg. Apróbetűkkel - hogy lássuk, én is csak emberből vagyok - megjegyzem, hogy a páros férfitagja annyira morgott mindenre, hogy ezt a párnaelhappolást magamban puffogva igazán rossz néven vettem tőle, hiszen az a szépséges párna az ilyen kellemetlen puffogásra képes férfiembernél igencsak kellemesebb társaságot hivatott kiszolgálni, mondjuk engem ;). 
drkuktart_wampdesignweekbudapest06.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest07.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest08.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest09.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest10.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest11.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest14.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest15.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest16.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest17.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest12.jpgA költekezést akkor sem hagytam abba, mikor a földszinten folytattam a bódék közötti bolyongást. Kezdtem az első Wedding Pop-Up Bazáron megismert Juliette Mc Aron különleges macaronjaival (jelentem, akármilyen extrémnek is tűnik némely összetevőjük, makiba tömörülve mind finom - honlapját itt éred el), folytattam Szántó Tibor forrócsokihoz való venezuelai étcsokoládé granulátumával (70 %) és House Blend Superior 70 % étcsokoládéval bevont mennyei konfitált meggyével, ez utóbbit kesudió drazséval és aszalt vörösáfonya drazséval egyetemben kóstoltatták is a helyszínen. Kitűnőek (honlapjukat itt éred el). Ha valakinek ezt követően még hiányérzete lenne, elárulom, hogy az i-re a pontot Kincses Zsanett beton-műgyanta fülbevalóival tettem fel és becsúszott még egy szett Art Hekk-Tatz ideiglenes testmatrica is (honlapjukat itt éred el). Most egy ideig tuti visszafogom magamat, még akkor is, ha a beszerzett dolgok már régóta kiszemelt áldozataim voltak, így meglehetősen elégedett vagyok a WAMP-os körutammal, és semmire sem aggathatjuk a felelőtlen költekezés címkéjét.

drkuktart_wampdesignweekbudapest13.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest18.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest19.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest20.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest21.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest22.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest23.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest24.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest25.jpg

drkuktart_wampdesignweekbudapest26.jpg

A WAMP honlapját itt találod, a fent megnevezett alkotók elérhetőségét pedig a nevükre kattintva éred el. Fedezzétek fel őket és gyönyörködjetek tehetséges honfitársaink munkáiban!

drkuktart_wampdesignweekbudapest27.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a blogot Facebook-on ITT és Instagram-on ITT, vagy, ha úgy tetszik értesülj a friss bejegyzésekről a Bloglovin segítségével! És még egy kis infó: a Facebook-on a Tetszik mezőre téve a kurzort, jelöld be az "Értesítéseket kérek" mezőt, hogy valóban értesülj az izgalmas új bejegyzésekről! 

Szép napot!

If you like the post, follow me on Facebook HERE or Instagram HERE to be notified about every new post. Follow my blog with Bloglovin! And one more advise to really get notifications about new posts on Facebook: don't forget to mark 'Get Notifications' under the 'Liked' button of my Facebook site!

Have a nice day!

DRKUKTA

A Blogon vagy a hozzá kapcsolódó felületeleken megjelenő cikkek tulajdonosa és jogosultja a DRKUKTART bloggere. Ezen szellemi alkotások teljes vagy részbeni felhasználása különösen, de nem kizárólag üzletszerzési, marketing vagy más egyéb kereskedelmi célra a blogger előzetes írásbeli engedélye nélkül szigorúan tilos! 

All articles (partly and in full) belong to the intellectual property of the blogger of DRKUKTART. Using any part of the blog (including but not limited photos, articles in part or in full) for marketing or other commercial reason is strictly prohibited without the preliminary written permission of the blogger! 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
JOGI NYILATKOZAT KAPCSOLAT Copyright © 2005-2023 Drkukta - Drkuktart. Minden jog fenntartva. Bármilyen célra történő felhasználása csak a szerző előzetes írásbeli hozzájárulásával engedélyezett.⎪All rights reserved. Do not use or reproduce without preliminary written permission.
süti beállítások módosítása