KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET! (Happy Easter with DIY eggs)

2017. április 16. 10:11 - drkuktart

drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_01.jpg

Nevetős, pihenős kellemes húsvéti ünnepeket, szeretettel készített hímes vagy firkás tojásokat és jó nagy nyakonlöttyintést kívánok mindenkinek, kinek inge. Ebből az alkalomból mi is pingáltunk, sütögettünk.

drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_02.jpg

Előkaptam a recepthez szükséges hat darab tojást, megmostam őket és a két végén hústűvel nagyobb lyukakat szúrtam, majd kifújtam, átmostam és megszárogattam őket. Pontosabban szólva, vártam, amíg belül is megszáradnak. Egy már a fújás közben megadta magát, így a dekorhoz csupán öt tojásom maradt. 
drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_03.jpg

A belső száradás azért fontos, mert a rákerülő festéket oldhatja a kiszivárgó víz és ennek köszönhetően a festék felpúposodhat, majd leválhat. Szóval csak türelem. drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_04.jpg

Száradás után fehér, matt akrilfestékkel lefestettem a kifújt tojásokat. Jó pár réteget rátettem, míg a tojás színét egyenletesen elfedte a fehér festék. Miután a fehér festék megszáradt, fekete akrilfestékkel vékony ecset segítségével különböző, a tradícionálissal köszönő viszonyban sem álló motívumokat pingáltam rá. Természetesen rendre belenyúltam, így a motívumok ennek megfelelően kanyarogtak az elfedendő részek irányába. drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_05.jpg

A félreértések elkerülése végett a képen látható, motoros, domina (a megelőző két szó tetszőlegesen helyettesíthető annak függvényében, hogy kinek mi) kakukktojást SZIKLART készítette, képtelen voltam ellenállni annak, hogy be ne csempésszem ide.drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_08.jpg

drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_06.jpg

Végső száradás után azt csinálunk a tojásokkal, amit szeretnénk. Barkára aggathatjuk selyemszalaggal vagy spárgával, kosárba halmozhatjuk őket és természetesen véletlenül össze is törhetjük. Ez utóbbinak jómagam gyakorlott mestere vagyok, amely tevékenység biztosítja, hogy jövőre újra erős késztetést érezzek a tojásfestés iránt. Legyen remek a húsvét mindenhol!drkuktart_husveteaster_diyfeketefehertojas2017_07.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a blogot Facebook-on itt és Instagram-on itt vagy a Bloglovin segítségével!

Szép napot!

If you like the post, follow me on Facebook here or Instagram here to be notified about every new post. Follow my blog with Bloglovin!

Have a nice day!

DRKUKTA

Kérlek, hogy tartsd tiszteletben szerzői jogaimat. A Blogon vagy a hozzá kapcsolódó felületeleken megjelenő cikkek tulajdonosa és jogosultja a DRKUKTART bloggere. Ezen szellemi alkotások teljes vagy részbeni felhasználása különösen, de nem kizárólag üzletszerzési, marketing vagy más egyéb kereskedelmi célra a blogger előzetes írásbeli engedélye nélkül szigorúan tilos! 

Please, respect my copyrights. All articles (partly and in full) belong to the intellectual property of the blogger of DRKUKTART. Using any part of the blog (including but not limited photos, articles in part or in full) for any purpose especially for marketing or other commercial reason is strictly prohibited without the preliminary written permission of the blogger! 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
JOGI NYILATKOZAT KAPCSOLAT Copyright © 2005-2023 Drkukta - Drkuktart. Minden jog fenntartva. Bármilyen célra történő felhasználása csak a szerző előzetes írásbeli hozzájárulásával engedélyezett.⎪All rights reserved. Do not use or reproduce without preliminary written permission.
süti beállítások módosítása