Esztergomi pillanatok (FRAGEMENTS FROM ESZTERGOM)

2014. szeptember 26. 23:01 - drkuktart

drkuktartgyönyörűesztergom14.jpg

Kétségbeesetten kerestem másik felemet Esztergom utcáin, akit azért tévesztettem szem elől, mert túl sokat fényképeztem. 

I was desperately searching for my other part along the streets of Esztergom. I lost sight of him because I took too many photos.

drkuktartgyönyörűesztergom02.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom16.jpg

A várból lesétálva vesztettük egymást szem elől. Számomra kézenfekvő volt, hogy a Duna felé kanyargó utcákon hagyott el...

We lost sight of each other after we left the castle. I thought it's reasonable to follow the streets towards the Danube...

drkuktartgyönyörűesztergom05i.jpg

…így sétáltam el Erzsébet királyné (Sisi/Sissi) szobra mellett a Kossuth-híd irányába...

I passed the statue of Queen Elisabeth (Sisi/Sissi) towards Bridge Kossuth (Kossuth-híd)... 

drkuktartgyönyörűesztergom07i.jpg

…majd átmentem a hídon a Kis-Duna fölött...

then I crossed the bridge over Little Danube (Kis-Duna)...

drkuktartgyönyörűesztergom08j.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom11.jpg

…lesiettem a Duna-partra, s leültem a Mária Valéria híd közelében, hátha arra jár...

…I sat down near by the Danube and I was waiting... drkuktartgyönyörűesztergom10j.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom13i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom12i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom01.jpg

…miután a vízparti várakozás sikertelennek bizonyult, a város központ felé vettem az irányt...

as I was waiting for him in vain, I decided to walk into the city centre...

drkuktartgyönyörűesztergom18.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom15.jpg

…majd vissza a Bazilika felé, hátha ő is visszafordult, s ott vár engem, ahol utoljára láttuk egymást...

…then I decided to return to that place where we saw each other last...drkuktartgyönyörűesztergom20i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom25i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom33.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom22i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom19.jpg

…de nem találkoztunk ott sem.

but we haven't found each other there either.

drkuktartgyönyörűesztergom21i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom31i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom24i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom26.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom27i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom28.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom29.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom36.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom30i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom04.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom32i.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom03.jpg

drkuktartgyönyörűesztergom34i.jpg

S mert a sors mókás, végül akkor találkoztunk, mikor már feladtam, s ott, ahol véletlenül sem voltunk még együtt: a város talán leginkább kihalt cukrászdája teraszán ülve (ahol gyakorlatilag semmilyen süti nem volt, csak kóla, és vendégként én egyedül) megpillantottam Őt átkelni az utca másik oldalán.

At the end I found him after I have given up search: I was drinking Coke in the emptiest patisserie of Esztergom when I sight him on the other side of the street.

drkuktartgyönyörűesztergom35.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebook-on ITT és Instagram-on ITT.

Szép napot kívánok!

If you like this post, follow me on Facebook HERE or Instagram HERE.

Have a nice day!

DRKUKTA

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
JOGI NYILATKOZAT KAPCSOLAT Copyright © 2005-2023 Drkukta - Drkuktart. Minden jog fenntartva. Bármilyen célra történő felhasználása csak a szerző előzetes írásbeli hozzájárulásával engedélyezett.⎪All rights reserved. Do not use or reproduce without preliminary written permission.
süti beállítások módosítása